Sayfalar

26 Aralık 2010 Pazar

İbrahim Bebek


Kar beyazı tenindeki güneş rengi saçlarına ancak bu kadar yakışır, bu kadar güzel bakan bir çift mavi göz!
Olanca masumiyetinle durup durup bana bakışın, okyanus derinliğindeki bir yolculuğa sürüklüyor beni adeta!
Sıradan bir günümü eşsiz bir seremoniye çeviren gülüşlerinle, bitmesini istemediğim sımsıcak bir rüyanın içine doğru yol alıyorum.
Yıllanmış duygularıma ilham veren hoş bir yaşam sevinci ile.
Görsel şölene dönüşen yolculuğum, dokunuşlarınla hayat buluyor her seferinde.
Geride kalan yaşamlara sonsuz bir mutluluk gibi uzayan ışıltınla kollarımda kayboluşun sihirden öte.
Zamanın nasıl aktığını anlamadan bu güzel yolculuk ritüelinin benzersizliğini keşfediyorum, bütün bir günüme egemen olan gözlerinin derinliklerinde.
Hiç olmadığım kadar yalın.
Hiç olmadığım kadar sade.
***
Gitmekle kalmak arası gönlüme durup durup bakışını ekliyorum.
Bir de sevincini.
Gözlerimde mavi hüzünlerle dönerken yaşadığım yere, teninin kokusunu ve özlemini bırakıyorsun yüreğime...
***
Teşekkürler İbrahim Bebek, bana hissttirdiklerin için...


Ferda Balkaya çetin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...